به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: عدم رابطه با آمریکا از اصول مهم جمهوری است ولی این اصول نظام الهی و خط امام (ره) توسط روشنفکران تاریک ضمیر تحریف می شود.
وی گفت: این افراد با تلاش فراوان سعی در مذاکره و ایجاد رابطه با شیطان بزرگ را دارند و اینگونه وانمود می کنند که ما برای ادامه حیات نیاز به آمریکا داریم.
او افزود: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان به دلیل مبارزه با آمریکاست و همه شاهد بودند که با استدلال و منطق شیطان بزرگ را به انزوا کشیدیم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: مردم فریب سخنان روشنفکران را نخورند و بدانند که با هر نوع ارتباط و دوستی با آمریکا، خفت و ذلت را برای خویش رقم می زنند.
خطیب جمعه ساری افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان بهترین مفسر خط امام (ره) و انقلاب اسلامی است و ایشان همواره با تفسیر صحیح از ارزش های معنوی انقلاب، سربلندی و عزت را برای کشور و ملت به ارمغان آوردد.
وی ادامه داد: دور اندیشی، جهان بینی و دلسوزی مقام معظم رهبری سبب می شود با پیروری از منویات ایشان، انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود بسد.
طبرسی گفت: با نگاهی به تاریخ 40 ساله گذشته به این نتیجه می رسیم که حمایت از ولایت فقیه همواره ما را از شکست و سر افکندگی رهانید.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: به رغم تلاش دشمنان در اشاعه فحشا و بی بند و باری، روحانیون با ترویج فرهنگ عاشورا و غدیر کشور را از گرداب گناه رهانیدند.
وی ادامه داد: نیاز به این تاثیر همچنان در جامعه حس می شود و برای تربیت اسلامی فرزندانمان همواره به روحانیت احتیاج داریم.
امام جمعه ساری همچنین گفت: سپاهیان دلاور با پرتاب موشک به مقر تروریست ها، شادی و شعف را برای مردم کشور بویژه شهروندان اهوازی به ارمغان آوردند.
وی افزود: تهمت تروریست بودن جمهوری اسلامی توسط آمریکا و نظام صهیونیستی یک افترای بی اساس است و شهادت اخیر جمعی از مردم خداجوی اهواز به همه دنیا ثابت کرد که عملیاتی تروریستی تنها توسط نظام سلطه صورت می گیرد.
1888/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.