به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد نکونام عصر روز پنجشنبه در مصاحبه پیش مسابقه با سایپا تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم ساپیا در چند هفته اخیر توانست نتایج خوبی را کسب کند، ولی باید تمام تلاش خود را برای دیدار سخت برابر این تیم آماده کنیم.
وی گفت: با وجود این که ساپیا تهران تیم پرمهره ای است، ما هم تیم دست و پا بسته در برابر تیم ها نبوده و در برابر این تیم نیز با تمام توان بازی می کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
کاپیتان اسبق تیم ملی اظهار داشت: نساجی در هشت بازی گذشته با مدعیان دیدار داشته و برای ما که پس از 24 سال به لیگ برتر رسیدیم با این بازی های اول فصل، سختی زیادی کشیدیم ولی شرایط خوبی داریم.
نکونام افزود : ما برای هر بازی بهتر کار می کنیم و تیم ما رو به پیشرفت است و این نشان دهنده موفقیت تیمی است و امیدواریم که هر روز بهتر شویم.
** بازیکنان آماده در ترکیب
سرمربی نساجی قائمشهر گفت: برای من بازیکنی در ترکیب قرار می گیرد که آمده تر باشد و قبل از بازی نیز نسبت به ترکیب صحتبی نخواهم کرد.
نکونام در مورد بازی عباسزاده مهاجم تاثیرگذار تیمش به خصوص در لیگ یک، اظهار داشت: ما دو مهاجم آماده داریم و هر کدام که آماده تر باشند در ترکیب تیم قرار می گیرند و آمادگی هر دو بازیکن مهاجم کار را برای انتخاب سرمربی مشکل می کند.
وی اضافه کرد: محمد عباسزاده بازی های سختی را در شش ،هفت هفته گذشته برای نساجی انجام داد و ما به این نتیجه رسیدیم که در هفته هفتم این بازیکن استراحت کند و در نیمه دوم وارد بازی شود.
** توجه به رختکن
سرمربی نساجی قائمشهر بار دیگر نسبت به کمبود تجهیزات در رختکن از دوش آبگرم تا آبسردکن و سرویس بهداشتی گلایه کرد.
نکونام گفت: انتظار داریم که وقتی تیم ما به لیگ برتر و فوتبال حرفه ای رو آورد، امکانات و تجهیزات آن نیز حرفه ای شود.
تیم نساجی قائمشهر در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فردا جمعه میزبان ساپیا تهران است که در رده چهارم قرار دارد.
نساجی در هفت بازی گذشته با 6 امتیاز در رده 13 و سایپا در 7 بازی با 13 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.