به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی مجری قوانین هستند و نباید با تفسیر های شخصی از اجرای آن سرباز زنند.
وی تاکید کرد: مصوبات شورای گفت و گو نباید در حد فرمایشی باقی بماند و اجرای آن مخدوش شود.
اسلامی افزود: مدیران باید بیش از هر فرد دیگری شرایط اقتصادی کشور را درک کنند و مسیر تولید را برای بخش خصوصی و دیگر بخش ها باز کنند.
استاندار مازندران اظهار کرد: وظیفه شورای گفت و گو تولید مصوبات نیست تا بر روی هم اجرا نشده تلنبار شوند، بلکه وظیفه این شورا تسهیل گری در تولید و رفع موانع تولید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود است.
اسلامی همچنین با اشاره به اجرا نشدن برخی مصوبات پیشین شورای گفت و گو، افزود: تمام مصوبات در کمیسیون های زیرگروه مصوب شدند و چکش کاری شدند، پس مدیران فقط مجری و تسهیل گر این مصوبات هستند و نباید بر اساس تفسیر خود از اجرای آن سر باز بزنند.
وی همچنین تاکید کرد: مدیرانی که نمی توانند در این فضا کار بکنند و با مشکل مواجه هستند، مشکلاتشان را به استانداری منتقل کنند تا هم مشکلات بررسی و تکلیف مدیران آن حوزه مشخص شود.
استاندار مازندران همچنین گفت: ارجاع مستمر مصوبات شورای گفت و گو توسط مدیران به دستگاه های بالاتر، نوعی سنگ اندازی و تعلل در رفع مشکلات تولید کنندگان است و پذیرفتنی نیست.
اسلامی بیان کرد: ایجاد لختگی اداری برای مردم و تولیدکنندگان بلای جان شده و مردم دیگر این مسائل را نخواهند پذیرفت.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.