به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی افزود: با انجام مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی ،ضمن رفع مشکل از تشکیل پرونده قضایی نیز جلوگیری می شود.
وی توضیح داد: اقدامات مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در مراکز انتظامی و کلانتری ها با هدف جلب رضایت مردم و کاهش آسیب های اجتماعی است و از نتایج این رویکرد حل و فصل اختلافات خانوادگی بوجود می آید.
میر فیضی مشاوره خانوادگی، روانشناختی، روانسنجی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره فردی، مسائل روحی و روانی و سایر مسائل اجتماعی را از مهمترین خدمات مراکز مشاوره پلیس برشمرد و گفت: بیشترین پرونده های مراکز مشاوره نیروی انتظامی مربوط به اختلافات خانوادگی، مسائل حقوقی و نزاع و درگیری است.
فرمانده انتظامی استان مازندران بیان داشت: آموزش خانواده ها و سایر اقشارمردم از مهمترین مولفه های کاهش آسیب های اجتماعی است و همسو با این رویکرد در نیمه اول امسال 78 جلسه آموزشی برای اقشار مختلف در سطح مساجد و کانون های فرهنگی توسط معاونت اجتماعی پلیس استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در مجموع چهار هزارو 345 نفر به صورت چهره به چهره از این آموزش ها بهره مند شده اند.
میر فیضی آموزش مهارت های زندگی شامل کنترل خشم، مهارت ارتباط موثر، مهارت جرات مندی و مهارت حل مسئله را از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دوره های آموزشی عنوان کرد.
مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان مازندران با کارشناسانی مجرب به آدرس خیابان معلم . کوچه معلم 10 ( شهید ولی نژاد) به صورت حضوری و تلفنی با شماره های 21826194 – 218196 – 01133247473 و در کلانتری های سطح استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به عموم مردم استان است.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.