به گزارش خبرنگار ایرنا، درحالی جواد نکونام سرمربی فعلی تیم نساجی قائمشهر و علی دایی سرمربی حال حاضر سایپا و کاپیتان های اسبق تیم ملی با هم در شهید وطنی روبرو می شوند که از لحاظ قرارگیری در جدول، 2 تیم فاصله چشمگیری با یکدیگر دارند.
*** اختلاف فاحش در جدول لیگ برتر
تیم علی دایی ( سایپا) با 7 بازی، کسب 4 برد، یک تساوی و 2 باخت و 13 امتیاز در رده چهارم جدول زیر سایه بالانشینان قرار دارد و تیم جواد نکونام ( نساجی قائمشهر) با همین تعداد بازی و کسب 6 امتیاز که سهم برد در این امتیاز یک برد، سه تساوی و سه باخت است در منطقه زرد سقوط و رده 13 جدول قرار دارد.
سایپا به دلیل کسب سهمیه آسیایی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر انگیزه زیادی در بازی های سال جاری دارد به طوری که این تیم چهار بازی اخیر را با برد خاتمه داد و یکی از تیم های با کارنامه درخشان در لیگ برتر در هفت هفته گذشته بود.
*** بی پولی پاشنه آشیل نساجی
اگرچه از لحاظ یارگیری 2 تیم نساجی قائمشهر و ساپیا اختلاف فاحشی با یکدیگر دارند به طوری که از حالا کفگیر نساجی تازه وارد لیگ برتر به ته دیگ خورد و تیم مقابل به دلیل گرم بودن پشتش به یکی از شرکت های خودروساز که این روزها با گرانتر شدن قیمت خودروهای داخلی حال و روز بهتری نیز پیدا کرد، هیچ دغدغه ای در حوزه مالی ندارد.
سایپا با داشتن قدرت مالی بالا و براساس تفکرات جاه طلبانه سرمربی اش در فصل جاری رقابت ها با جوانگرایی در تیمش این روزها برای هر تیمی از جمله تیم های پایین جدولی چون نساجی قائمشهر که به دلیل مشکل مالی نتوانست بازیکنان دلخواهش را به خدمت بگیرد، خطرناک است و باید نساجی چی ها مواظب زهر این تیم متمول باشند.
**** تماشاگران نقطه قوت نساجی در قائمشهر
این روزها آنچه نساجی را در زمین خانگی برای هر تیمی خطرناک ظاهر می کند، خیل هواداران متعصب و وفادار این تازه وارد لیگ برتر است که توانست در هفته هفتم ( هفته گذشته ) حتی در برابر استقلال تهران که پس از حذف از جام قهرمانان آسیا با انگیزه برد به مازندران آمده بود را با تمام مهره هایش متوقف کند.
تماشاگران نساجی قائمشهر که این روزها از لحاظ نپرداختن به حواشی و تمرکز بر تشویق صرف تیم محبوب، از نگاه سازمان لیگ بهترین تماشاگرهای لیگ برتر را دارد و زبانزد خاص و عام شدند، می توانند کمک کار خوبی برای بازیکنان کم تجربه این تیم مازنی باشد که بتواند در خانه به نتیجه دلخواه برسد و با کسب حتی برد تیمش را به کمرکش جدول برساند.
*** اختلاف فنی در سایپا و نساجی
سرمربی اسبق نساجی قائمشهر که سابقه سرمربیگری این تیم را در لیگ دسته اول در کارنامه دارد معتقد است که از لحاظ فنی دو تیم سایپا و نساجی اختلاف زیادی با یکدیگر دارند و این وضعیت به دلیل تمکن مالی دو باشگاه رخ داده است.
حسین مسگر ساروی سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم سایپا به مرحمت پشتوانه خوب مالی توانست بازیکنان هر چند جوان، ولی با تجربه و فنی خوبی را به خدمت بگیرد که این شرایط برای تیم میزبان به دلیل مشکل مالی مهیا نبود.
وی اضافه کرد: با وجود اختلاف فنی تیم های ساپیا و نساجی قائمشهر، تیم میزبان با بهره گیری از هواداران شانس بیشتری برای برد دارد و این هدف می تواند با بازی سازی درست و هوشمندانه محقق شود.
این کارشناس فوتبال در مازندران به تماشاگران نساجی توصیه کرد با پرهیز از حواشی همانند گذشته تیم محبوب خود را برای موفقیت تشویق کنند.
دیدار 2 تیم سایپا تهران و نساجی قائمشهر جمعه اینده ساعت 18.15 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر به میزبانی نساجی برگزار می شود.
نساجی که هفته گذشته نیز رقابت های لیگ برتر را در خانه میزبانی کرد، در هفته نهم باید در فولاد شهر برابر تیم سپاهان قرار گیرد که حریفش در جام حذفی نیز است.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.