نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه بی تفاوتی به دفاع مقدس و دستاوردهای آن خیانت به شهداست بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و جوانان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح و اعضای هفته دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس گنجی است که بایستی تاریخ ما را تغذیه کند اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از غدیر ، بعثت و عاشورا است.

وی افزود: انقلاب ما انقلابی است که ریشه در قرآن ،اهل بیت و ثقلین داشته و مدنی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از افتخارات دفاع مقدس این است که وجبی از خاک ایران به دشمن واگذار نشده و با قدرت به حیات پرافتخار خود ادامه داد گفت: در جنگ تحمیلی برغم تقدیم شماری زیادی از شهدا ،توانستیم کشور را از وجود بعثی ها که قصد تجزیه کشور ما را داشتند ؛ پاک کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از امتیازات دفاع مقدس این بوده که همه آحاد مردم در دفاع مقدس حضور داشتد افزود: جنگ تحمیلی کربلا را عینی و مجسم کرد .

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید دفاع مقدس با همه ارزشهای آن حفظ شود چرا که حیات ما وابسته به دفاع مقدس و نیروهای مسلح است بر لزوم حفظ فرهنگ عاشورایی در جامعه تاکید کرد.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: فشار اقتصادی ،روانی و تحریم هنوز ملت ما خم به ابرو نیاورده است اطعام دهی مردم در مراسم تاسوعا و عاشورا نمونه ای بارز از اعتقادات مردم در ماه محرم بوده است.

وی افزود: کتاب هایی که حوزه دفاع مقدس نوشته می شود بایستی فداکاری رزمندگان و مردم در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ترسیم کند .

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه بی تفاوتی به دفاع مقدس و دستاوردهای آن خیانت به شهداست بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و جوانان تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.