سعید فتاحی که شب گذشته برای دیدن مسابقه استقلال تهران با نساجی مازندران به قائمشهر سفر کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قانون 90 درصد بلیت برای طرفداری تیم میزبان و 10درصد برای تیم میهمان در همه لیگ های معتبر دنیا اجرا می شود و ما هم ملزم به اجرایی کردن آن در فوتبال حرفه ای کشور هستم.
وی از هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال خواست تا برای اجرایی شدن این قانون و تضعیع نشدن حق دو تیم همکاری کنند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا که احتمال حضور طرفداران دو تیم در جایگاههای یکدیگر با توجه به ظرفیت های تعیین شده در ورزشگاه نیز گفت: متاسفانه این وضعیت در همه ورزشگاههای دنیا مرسوم است و قابل کنترل نیست.
فتاحی افزود: هواداران دو تیم تهرانی در دربی روز پنجشنبه که با کد ملی خود بلیت میزبانی استقلال را ‌خریداری می کنند، در بازی برگشت دو تیم با همان کد ملی می‌توانند جزو خریداران 10 درصدی تیم میهمان باشند.
وی در باره قضاوت بازی دربی سرخآبی ها هم گفت که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در روزهای آینده داور دربی را اعلام خواهد کرد.
** پرسپولیس درخواست لغو بازی نداد
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال همچنین درخواست لغو بازی دربی را تکذیب کرد و گفت که تا به این لحظه بازی دو تیم پرپسولیس و استقلال درچارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
پیش از این شایعه شده بود که تیم پرسپولیس درخواست تعویق بازی روز پنجشنبه را به فدراسیون ارائه کرده است.
فتاحی گفت: درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای لغو و یا به تاخیر انداختن بازی روز پنجشنبه به فدراسیون فوتبال داده نشده و البته بنده هم با مسئولان پرسپولیس دراین زمینه صحبت کردم.
وی افزود: با توجه به اهمیت بازی پرسپولیس درمرحله نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا در روز دهم مهر ماه برابر تیم السد قطر، بازی تیم های پرسپولیس و استقلال را که پیشتر قرار بود در روز جمعه برگزار شود یک روز به جلو انداختیم.
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ساعت 18 و 30 دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان تنها نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا روز دهم مهر ماه در مرحله نیمه این رقابتها میهمان تیم السدقطر است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.