فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر گفت: ایستادگی، مقاومت و همبستگی مهمترین درس دفاع مقدس برای ما و دشمنان بوده است.

به گزارش حبرنگار ایلنا از ساری ، ناخدا یکم کریم مستری صبح امروز در رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام عرصه را بر صدام تنگ و به دنیا ثابت کردند ایران مهد دلیران است اظهار داشت: ایستادگی، مقاومت و همبستگی مهمترین درس دفاع مقدس برای ما و دشمنان بوده است.

وی تاکید کرد : اگر باهم باشیم، تمام دنیا با قدرت نظامی هم قادر به شکست ما نخواهند بود .

فرمانده دانشگاه نیروی دریای امام خمینی(ره ) نوشهر گفت: امروز که دشمنان درصد هستند با تحریم ها بر کشور و ملت ما فشاور آورند بازگشت به روحیه همبستگی، تلاش به خودکفایی کشور می تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد .

وی ادامه داد: اراده عاشورایی کشور اجازه توطئه ها به دشمنان را نخواهد داد و در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت ایران، با اقتدار عمل خواهند کرد.

ناخدایکم مستری افزود: تلاقی و تقارن هفته عاشورایی و دفاع مقدس حاکی این مطلب است که هیچ مسیری روشن تر از راه امام حسین (ع )برای مبارزه با ظلم نیست.

وی یادآور شد: جنگ آغاز شده توسط صدام دیوانه هشت سال طول کشید و در این مدت، رزمندگان اسلام با اجرای بیش از 100 عملیات در دریا، زمین و هوا عرصه را به صدام تنگ کردند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.