به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات فوتبال مازندران ساعت مصاحبه پیش از مسابقه سرمربی تیم نساجی قائمشهر را ساعت 18 اعلام کرده بود که تا ساعت 18 و 20 دقیقه نکونام به سالن مصاحبه نیامد.
طبق قوانین سازمان لیگ، حداکثر تاخیر برای مصاحبه پیش از مسابقه سرمربیان تیم ها حدود پنج دقیقه تعیین شده است.
جواد نکونام پیش از این نیز در نشست های خبری پیش از رقابت های لیگ برتر که نساجی میزبانی آن را بر عهده داشت، با حداقل 10 تا 15 دقیقه تاخیر حاضر شده بود.
خبرنگاران خبرگزاری های مهر، ایسنا، فارس، خبر ورزشی و تعدادی از نشریات و سایت های ورزشی محلی سالن مصاحبه سرمربی تیم نساجی را ترک کردند.
با وجود اصرار نماینده باشگاه نساجی قائمشهر خبرنگاران حاضر به شرکت در مصاحبه مطبوعاتی سرمربی نساجی قائمشهر نشدند.
روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان قائمشهر ترک خبرنگاران را به دلیل تاخیر حدود 15 دقیقه ای سرمربی نساجی به سالن کنفرانس تایید کرد.
علی اصغرنژاد افراکتی به خبرنگار ایرنا گفت: تمام خبرنگارانی که برای این مصاحبه به سالن کنفرانس مطبوعاتی سرمربی نساجی قائمشهر در سالن شهرداری این شهر حضور یافتند، سالن مصاحبه را ترک کردند.
نساجی قائمشهر تازه وارد لیگ برتر از هفت دیدار رقابت های لیگ برتر تاکنون در چهار مسابقه برابر ذوب آهن، پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان میزبان بوده و دیدار با استقلال چهارمین میزبانی نساجی در این رقابت هاست.
هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران عصر فردا ساعت 18 و 40 دقیقه بین تیم های نساجی قائمشهر و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.
نساجی از 6 بازی قبلی با 5 امتیاز در رده 13 و استقلال تهران نیز با یک بازی کمتر و 9 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.