به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: وقتی در نظر می‌گیریم رزمندگان ما با آن فداکاری‌ها و ایثارها از کشور دفاع کردند و آنگاه برخی سوء استفاده‌های فعلی را می‌بینیم، منقلب می‌شویم.
وی ادامه داد: رزمندگان ما گاه پیش از رفتن به میدان مین، پوتین نو خود را درمی‌آوردند تا بیت‌المال حفظ شود و اهل معنویت بودند، و انس آنان با دعای کمیل و توسل و نماز شب بود حال آنکه دشمن اهل مشروب و فسق و فجور بود و باید گفت کشوری که جوانان آگاه و متدین دارد شکست ندارد.
مشایخ اظهار داشت: ما جنگ نکردیم بلکه دفاع کردیم و الآن هم جنگ نمی‌کنیم بلکه دفاع می‌کنیم. در دوران دفاع مقدس، از نظر سلاح، صدام سلاح‌های روز را داشت ولی جوانان ما شجاعت مثال‌زدنی داشتند و دل‌بستگی به دنیا نداشتند و روحیه شهادت‌طلبی را از عاشورا آموختند.
وی با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و افزایش احتمال سیل در منطقه افزود: از دستگاه‌های مربوط می‌خواهم برای جلوگیری از سیل از حالا اقدامات لازم را انجام دهند.
امام‌جمعه نوشهر گفت: به نانواها از مدت‌ها پیش گفته شده است دوگانه‌سوز شوند تا اگر در هنگام سیل و برف سنگین، برق شهر قطع شد مردم بی‌نان نمانند ولی این کار به‌طور کامل انجام نشده است.
وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس، از معلمان خواست با دلسوزی درس بدهند تا دانش‌آموزان در وضع فعلی اقتصادی، نیازی به کلاس خصوصی نداشته باشند.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.