نرخ بلیت بازی خانگی نساجی قائمشهر از بازی دوم خانگی این تیم برابر پارس جنوبی جم از 50 هزار ریال به 100 هزار ریال افزایش یافت.
غلامرضا بهروان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قانون، نرخ بلیت را باشگاهها پیشنهاد می دهند و پس از تایید شورای تامین برای تایید به سازمان لیگ می رود.
وی توضیح داد: در فصل جاری رقابت های لیگ برتر، باشگاه نساجی قائمشهر درخواست افزایش نرخ بلیت بازی های خانگی را از 50 به 100 هزار ریال به هیات فوتبال ارسال کرد که پس از بحث در شورای تامین این نرخ مورد قبول واقع شد.
نساجی قائمشهر پس از 24 سال انتظار سرانجام امسال به لیگ برتر راه یافت .
بهروان گفت: ما برای تایید نهایی نرخ بلیت به 100 هزار ریال، درخواست موافقت شده نساجی در شورای تامین را برای سازمان لیگ ارسال کردیم که این سازمان نیز با توجه به هزینه باشگاهداری با این درخواست موافقت کرد و عملیاتی شد.
وی گمانه زنی رسانه ای و فضای مجازی در باره دخالت مستقیم سازمان لیگ و هیات فوتبال برای گران کردن نرخ بلیت بازی خانگی نساجی قائمشهر را رد کرد.
افزایش نرخ بلیت دیدار خانگی نساجی قائمشهر در چند بازی اخیر این تیم مورد اعتراض هواداران واقع شد به طوری که دیشب تعدادی از هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی در بحبوحه دیدار خانگی تیم محبوبشان با شاهین لردگان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، اعتراض خود را در قالب شعار نسبت به افزایش قیمت بلیت بیان کردند.
اعتراض هواداران قائمشهری به گرانی بلیت و انتشار آن در گستره فضای مجازی پیش زمینه نشست مسئولان شهرستان قائمشهر شد که در آن فرماندار قائمشهر و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور داشتند.
در این نشست نیز بار دیگر افزایش نرخ بلیت بازی های خانگی نساجی مورد تایید قرار گرفت و علت آن هم صعود تیم به لیگ برتر و افزایش هزینه های تیمداری اعلام شد.
*** خرید بلیت برای کمک به باشگاه
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: هم اکنون در تمام شهرستان ها نرخ بلیت رقابت های لیگ برتر 100 هزار ریال است و در پایتخت در طبقه دوم ورزشگاه نرخ 150 هزار ریال است و درآمد حاصل از بلیت فروشی کمک به باشگاهداری است.
بهروان افزود: هواداران با خرید بلیت به باشگاه برای تامین برخی هزینه های جانبی در کنار تیمداری کمک می کنند و با هزینه های فعلی نرخ 100 هزار ریالی برای بلیت دیدار خانگی نساجی قائمشهر به نظر می رسد، خیلی زیاد نباشد.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود غیر قانونی تماشاگران به ورزشگاه شهید وطنی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی انجام می شود و هواداران نیز باید با مراجعه به سایت بلیت بازی های بعدی خانگی نساجی را خریداری کنند.
نساجی قائمشهر 31 شهریورماه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر میزبان استقلال تهران است که بلیت این بازی نیز به صورت الکترونیکی به فروش می رسد.
طرح فروش الکترونیکی بلیت دیدار خانگی نساجی قائمشهر از هفته جاری با میزبانی این تیم از شاهین لردگان در جام حذفی شروع شد.
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر 15 هزار نفر ظرفیت دارد.
نساجی قائمشهر از 6 دیدار رقابت های لیگ برتر با کسب 5 امتیاز در رده 13 جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد و استقلال تهران با 5 بازی و کسب 6 امتیاز در رده دهم قرار دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.