عسگری نیکزاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز شنبه 31 شهریور جزو تعطیلات تابستانی محسوب می شود و حضور دانش آموزان در مدرسه الزامی نیست، مگر اینکه مدارس با والدین برای آغاز سال تحصیلی از شنبه هماهنگ شده و رضایت والدین و دانش آموز اعلام شود.
وی گفت: دانش آموزان ثبت نام شده برای سال تحصیلی جدید باید روز یکشنبه در مدارس و کلاس های درس خود حاضر شوند و همچنین از این تاریخ معلمان موظف هستند حضور و غیاب دانش آموز را ثبت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: در مانور اول مهر که در 19 شهریور انجام گرفت، برنامه آموزشی و درسی سال تحصیلی جدید به دانش آموزان سراسر مازندران تحویل و مجوزهای تدریس نیز به معلمان مدارس استان ابلاغ شد.
نیکزاد اعلام کرد: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام در مدارس و سامانه نام‌نویسی الکترونیکی دانش ‌آموزان (سناد) نشدند، باید در وقت باقی مانده تا اول مهر اقدام به نام نویسی کنند.
این درحالی است که به دلیل تعطیلی 27 و 28 شهریور تنها کمتر از 48 ساعت زمان برای ثبت نام دانش آموزان باقی مانده است و هنوز بیش از 10 هزار دانش آموز واجد شرایط تحصیلی اقدام به نام نویسی نشدند.
بر اساس آخرین آمار آموزش و پرورش استان مازندران بیش از 97 درصد دانش آموزان واجد شرایط تحصیل در سامانه سناد و مدارس استان ثبت نام کردند .
پیش بینی می شود در سال تحصیلی پیش رو حدود 499 هزار دانش آموز از پایه ابتدایی تا پایان متوسطه دوم، در مدارس مازندران تحصیل کنند.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.