به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم گفت: اگر ایثارگری، ایستادگی و جانفشانی های شهدای گرانقدر در راه دفاع از ارزش های اسلامی نبود، کسب دستاوردهای مختلف برای فرزندان این مرز و بوم قابل تصور نبود.
سمیه قاسمی طوسی افزود: اکنون دشمن برای ضربه زدن به نظام ما از راههای مختلف وارد شده و تجزیه کشور ما را در سر می پروارند و در چنین دوره ای ،ایران اسلامی با اقتدار ایستاده است و باید بدانیم این عزت و اقتدار ما مدیون خون شهداست.
وی ادامه داد: شهید سید سجاد خلیلی و شهدای دیگر که بیشترشان جوان بودند، بهترین الگو و نمونه برای جوانان ما هستند.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفتد: مهم ترین ثمره خون شهدا، امنیتی است که در جامعه حاکم است و همه ما مدیون شهدا هستیم و باید بدانیم که شاید در برخی از موارد مردم از عملکردها ناراضی باشند اما از ارزشها دست بر نمی دارند.
در این مراسم با حضور مسئولان، از خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی در بهشهر تجلیل شد.
شهید سیدسجاد خلیلی متولد سال 1372 از روستای ' متکازین ' شهرستان بهشهر و پاسدار لشکر 25 کربلا مازندران در دومین اعزام خود به سوریه در تاریخ 21 فروردین 1395 در درگیری با داعش در جنوب سوریه به همراه همرزمانش محمدتقی سالخورده و حسین بوّاس به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز سه شنبه بیستم شهریور ماه جاری با استقبال مردم بهشهر به این شهرستان منتقل و مراسم وداع برگزار شد و روز گذشته (چهارشنبه) با تشییع مردم و مسئولان، در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.