به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ستاره کاسپین بابل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز بود که در نهایت با شکست 2 بر یک از میهمان مدعی خود، از گردونه این مسابقات حذف شد.
نیمه نخست دیدار، 2 تیم با گل دقیقه 46 که توسط مسیح زاهدی بازیکن تیم ماشین سازی تبریز به ثمر رسیده بود، به رختکن رفته بودند.
شاگردان اباذر گرگانی در تیم ستاره کاسپین بابل که در مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارند، در نیمه دوم این مسابقه با حمایت اندک تماشاچیان خود که به علت بازسازی ورزشگاه شهدای هفت تیر شهر بابل به ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ آمده بودند، در دقیقه 58 بازی توانستند، توسط حامد محمدی بازی را به تساوی بکشانند تا امیدها به اردوی بابلی ها بازگردد.
در ادامه 2 تیم تلاش زیادی برای گل دوم داشتند تا بازی به وقت های اضافه و یا ضربات پنالتی کشیده نشود، اما در نهایت تیم ماشین سازی تبریز با تجربه های بازیکنان لیگ برتری و سالها در سطح اول فوتبال کشور توانست در وقت های پایانی مسابقه توسط ' زاهدی ' به گل دوم وپیروزی بخش خود دست یابد و در نهایت با نتیجه 2 بر یک موفق به شکست میزبان خود شد.
** حذف نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی
همچنین تیم خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران که نایب قهرمانی فصل گذشته مسابقات فوتبال جام حذفی کشور را در کارنامه دارد، در دیداری بیرون از خانه برابر تیم گمنام سیراف کنگان بوشهر به میدان رفت و با شکست یک برصفر برابر میزبان جنوبی خود، ازگردونه مسابقات حذف شد.
خونه به خونه بابل در حالی تنها نماینده مازندران در مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور است که درفصل گذشته مسابقات فوتبال جام حذفی در دیدار نهایی برابر تیم استقلال تهران قرار گرفته بود و با شکست از این تیم نایب قهرمان جام حذفی شد.
تنها نماینده مازندران در مسابقات امسال جام حذفی فوتبال کشور تیم نساجی قائمشهر است که روز 26 شهریورماه در ورزشگاه شهیدوطنی این شهر میزبان تیم گمنام شاهین لردگان است.
نساجی در رقابتهای امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد.
ک/7327 1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.