به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی امروز شنبه در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری افزود: اعتماد ملت به نظام اصلی ترین پشتوانه این نظام است که حفاظت از این روحیه مورد نظر است.
وی ادامه داد: برای این منظور، انجام کارهای عقب مانده با اولویت روستاها را مورد نظر قرار داده ایم.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه پیشرفت با عظمت کشور را نباید نادیده گرفت، ادامه داد: امروز زمان همدلی و اتحاد است و نباید با انتقادهای غیر موثر جامعه را متلاطم کرد.
اسلامی از تحریم دشمنان به مثابه موریانه ای نام برد که تخریب اعتماد عمومی را نشانه گرفته است.
وی ادامه داد: وضعیت امروز دشمنی ها بر ایران به صورتی است که القائات بی اساس دشمنان بر کارکردهای خوب مسولان پیشی گرفته است.
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه این جلسه گفت: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است که باید برای حفظ آن تلاش شود.
آیت الله نورالله طبرسی افزود: امروز که انقلاب اسلامی به یک جریان پرقدرت در منطقه مبدل شده است دشمنان با تمام وجود برای ضربه زدن به آن وارد عمل شده اند و باید در این زمان آگاه و هوشیار بود.
وی ادامه داد: این انقلاب کم سابقه و کم نظیری است که دشمنان درصدد این هستند که چهلمین سال پیروزی انقلاب بدرستی برگزار نشود.
به گفته آیت الله طبرسی، برخلاف خیال خام دشمنان باید برنامه های بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی براساس منویات رهبری باشکوه برگزار شود.
وی گفت: الان یاس هایی در جامعه و میان مردم وجود دارد که باید با شفاف سازی لازم نسبت به روشنگری جامعه و رفع دغدغه ها در این خصوص اقدام شود.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.