به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود: نه تنها این دولت بلکه دولت های پیشین نیز در این نابسامانی اقتصادی مقصر هستند.
وی جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی و اقتصاد فارغ از فروش نفت را نتیجه این نابسامانی اقتصادی دانست و گفت: اگر دغدغه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب جدی گرفته می شد امروز شاهد این گرانی های سرسام آور نبودیم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری یاد آور شد: مشکلات فعلی کشور با اتحاد و انسجام مسئولان حل خواهد شد و در این راه باید گوش به اوامر مقام معظم رهبری داشت.
او گفت: شیطنت های آمریکا و همپیمانانش در 40سال اخیر همواره ادامه داشت و هربار با اتحاد بین مردم و دولت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب شاهد شکست و ذلت دشمنان بودیم.
طبرسی یاد آور شد: این بار نیز باید با اتحاد و انسجام و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی بر مشکلات فائق آییم.
وی گفت:آمریکا از یک سو با تمام قدرت عرصه را به مردم تنگ کرده و از سوی دیگر هفته ای یک بار پیشنهاد مذاکره می دهد که این خود نشانگر سستی اراده و عدم تصمیم گیری شیطان بزرگ است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران اعتقادات جوانان را ستود و آن را عامل وحشت دشمنان دانست و افزود: این در حالیست که برای سستی ایمان و بی تفاوتی فرزندانمان هزینه های هنگفتی از جانب بدخواهان نظام شده است.
وی همچنین به چالش کشیدن ولایت فقیه را از دیگر ترفندهای آمریکا دانست و با بیان اینکه ولی فقیه یک شخصیت معنوی است و ربطی به اقتصاد ندارد، تصریح کرد: مردم به رغم مشکلات فراوان هرگز از رهبر معظم انقلاب دست نمی کشند و همواره پیرو اوامر ایشان خواهند بود.
او همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم ، تقوا، امربه معروف و نهی از منکر را مهمترین اصول عاشورا دانست و افزود: مردم عاشورایی ایران اسلامی هرگز به آمریکا دست دوستی نخواهند داد.
ب . م / 2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.