در این مرحله از اردو 12 بازیکن منتخب زیر نظر کادر فنی تیم ملی تا 28 شهریور تمرین می کنند.
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران در حاشیه برپایی این اردو به خبرنگار ایرنا گفت که بازیکنان در 2 نوبت صبح و عصر تمرینشان را در سالن ورزشی شهید فلاح انجام می دهند.
محمدرضا دستیار افزود: این نخستین مرحله از اردوی تیم ملی پس از بازگشت از مسابقات جهانی آلمان بوده که به میزبانی شهرستان آمل درحال برگزاری است.
وی ادامه داد: همه نفرات تیم ملی در این اردو حضور دارند و با توجه به اینکه فاصله زیادی از مسابقات جهانی آلمان تا اردوی آمل ایجاد نشده، خوشبختانه آمادگی نسبی بازیکنان نیز حفظ شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، از عملکرد تیم ملی درمسابقات جهانی آلمان تمجید کرد و گفت: تیم ایران یکی از بهترین نمایش و عملکردهای خود را در دوره های گذشته این مسابقات داشته و برای نخستین بار توانسته جواز حضور در مسابقات پارالمپیک را کسب کند.
دستیار افزود: کسب مقام چهارمی جهان، اتفاقی نبوده و با تلاش وجدیتی که بازیکنان داشتند و حمایت خوب فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان به دست آمد.
وی با بیان اینکه مرحله دوم وپایانی اردوی تیم ملی پیش از اعزام به بازیهای پارآسیایی نیز از دوم تا دهم مهرماه برگزار می شود، یادآور شد، درصورت فراهم بودن شرایط امکان برگزاری اردوی تیم ملی در آمل وجود دارد، اما اگر شرایط فراهم نشد، این اردو درتهران برگزار خواهد شد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران روز 10 مهرماه عازم جاکارتا اندونزی برای شرکت در مسابقات پارآسیایی خواهد شد.
این تیم پیش از این نیز برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان ، تیرماه امسال درآمل اردوی آماده سازی برپا کرده بود.
مسعود فلاح مربی آملی در کادر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان حضور دارد و سرپرستی اردوی تیم ملی در آمل نیز بر عهده عباسعلی واحدی است.
ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.