به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی امروز پنج شنبه در یادواره 225 شهید روستای جامخانه شهرستان میاندورود افزود: برای این منظور در سه ماهه اخیر یکهزار و 670 میلیارد ریال منابع ارزانقیمت واگذار شد تا در بخش های زراعت، دامداری، توسعه فعالیت های جانبی و تبدیلی روستایی صرف شود.
وی ایجاد کسب و کارهای خرد در روستاها را در اشتغالزایی و تولید اثربخش دانست و ادامه داد: 42 و 6 دهم درصد جمعیت مازندران در روستاها ساکن هستند و ماندگاری این جمعیت در گرو ایجاد اشتغال در روستاها و تولید است.
استاندار مازندران اقتدار و ابهت امروز جمهوری اسلامی را از برکت بیداری مردم، هدایت امام خمینی (ره)، حضور مردم در صحنه و برکت خون شهدا دانست و ادامه داد: در حالیکه مستکبران، دین را افیون جامعه می دانند ایران اسلامی به برکت دین اسلام و سنت پیامبر توانسته است به پیشرفت های خوبی برسد.
وی اضافه کرد: شهدا با آگاهی کامل و درک همه جریانات مخاطره آمیز عاشقانه برای بارور کردن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و امروز به مرتبه ای رسیدیم که قدرت انقلاب اسلامی قدرت قابل احترام و ستودنی برای مردم کشورمان و قدرت دردسرساز برای استکبار جهانی به شمار می رود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه ایران اکنون به ترازهای بالای علمی و فناوری در جهان دست یافته است، افزود: این موفقیت مرهون تلاش های جوانان ایران است که برغم رویکردهای مخرب مستکبران برای نامناسب نشان دادن ایران، جوانان کشورمان راه سعادت علمی را در زادگاه خود یافتند.
وی با اشاره به اینکه تسلیم و خلع سلاح، سیاست امریکا است و گفت: این سیاست اجازه نمی دهند کسی قدرت برتر داشته باشند و قدرت های دیگر فرمانپذیر نباشد.
به گفته اسلامی، کشورمان در شرایط تحریم با استفاده از قدرت علمی و فناوری جوانانش و سخت کوشی به قدرت نظامی رسید که داشتن این قدرت ها باعث می شود تا ایران در جهان سر بلند باشد و هرگز کسی و یا کشوری نمی تواند با آن مقابله بکند .
وی اظهار داشت : مستکبران امروز با طرح جدید و جنگ اقتصادی، به خیال خود ساقط کردن نظام در چهلمین سال انقلاب را در دستور کار قرار داده اند.
اسلامی، عزم مسئولان را در برخورد با اخلاگران در زمینه های اقتصادی جدی برشمرد.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.