به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی روز چهارشنبه در گردهمایی طلایه داران معروف استان مازندران در ساری افزود:
امروزه گسترش فضای مجازی بدون نظارت به ویژه شبکه های اجتماعی، هویت فرهنگ بومی، دینی و اسلامی ما را به شدت تحت شعاع قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه همه افراد از اقشار مختلف جامعه در معرض خطر شبکه های مجازی مدیریت شده از سوی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران قرار دارند، اظهار داشت: شبکه های اجتماعی از طریق اینترنت چنان توسط مستکبرین مدیریت می شود که احساسات، فکر، ایده و باور جوانان را علیه نظام و ارزش های اسلام و انقلاب می شوراند.
وی از انقلاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین معروف یاد کرد و بیان داشت: به همین دلیل همه باید در حکومت اسلامی به برکت قیام بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و حمایت مردمی از این نعمت الهی انقلاب پشتیبانی کنیم.
وی راهکار اصلی حمایت از انقلاب اسلامی را اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده است و توضیح داد: باید بپذیریم که احیاء امر به معروف و نهی از منکر چوب و چماق نمی خواهد.
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش به بدعهدی های آمریکا در توافق هسته ای برجام اشاره کرد و گفت: پیام چند باره رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکره مجدد برای انتقام گیری 40 ساله جمهوری اسلامی ایران که تمامی نقشه های آنان را خنثی کرده ، است.
آیت الله طبرسی گفت: مومن از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شود و برجام برای هفت جد و آباد ما کافی است.
**شعار و حرف زدن دیگر در نظام جمهوری اسلامی بس است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز دراین گردهمایی با بیان اینکه باید از شعار و حرف زدن بیرون بیایم، گفت: همچنان پای مسئولان در عملیاتی کردن شعارها و حرف می لنگد.
محمود شالویی افزود: بزرگترین مشکل در جامعه اسلامی ایران نبود خودباوری است، اضافه کرد: وجدان کاری و انضباط اجتماعی به عنوان اولین شعار سال مقام معظم رهبری زیربنای رسیدن به خودباوری و اهداف انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: باید با عملیاتی کردن شعارها روحیه و امید مردم را درجامعه افزایش بدهیم.
چهار هزار و 300نفر عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران هستند.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.