به گزارش خبرنگار ایرنا، در آخرین روزهای فصل تابستان، دمای هوا مازندران کاهش یافت و این روزها در اکثر ساعات مردم استان شاهد وزش باد خنک هستند به طوریکه در مناطق غربی دمای هوای 21 درجه و در نقاط شرقی از 30 درجه تجاوز نکرد.
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت جوی استان برای امروز و فردا را نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران اعلام کرد.
علی اصغر بسطامی گفت: صبح امروز نیز مردم شهرهای ساری و قائمشهر این رگبار پراکنده را تجربه کردند و پیش بینی می شود این شرایط برای برخی نقاط استان برای امروز و فردا ادامه داشته باشد.
وی هوای صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما را شرایط جوی غالب برای جمعه و شنبه ذکر کرد و ادامه داد: این افزایش دما در شهرهای غربی تا 2 درجه و در شهرهای شرقی تا چهار درجه خواهد بود.
رئیس اداره پیش بینی هوای مازندران گفت: در این روزها دمای هوای مناطق غربی و شرقی به ترتیب به 32 و 34 درجه سانتی گراد خواهد رسید .
** دریا ، امروز و فردا مواج
وی همچنین گفت: دریای خزر برای امروز و فردا مواج با موج های بلند است و مسافران و شهروندان از شنا در مناطق غیر طرح بپرهیزند.
به گفته بسطامی وضعیت دریا برای روزهای جمعه و شنبه موج کوتاه و مناسب برای شنا است.
هم اکنون هوای ساری، مرکز استان مازندران 29 درجه سانتی گراد است که بیشینه دمای این شهر برای امروز 31 درجه پیش بینی شده است.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.