در حالی که یک هفته از خبر دستگیری پنج عضو دستگیر شده شورای شهر بابل نمی‌گذرد خبرها از دستگیری‌ دو نفر دیگر در این باره خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا و بر اساس گفته یک منبع خبری که نخواست نامش فاش شود، ( ح-خ) سرپرست شهرداری سابق بابل   و(م -ف )برادر یکی از اعضای دستگیر شده شورای شهر حاضر  ، دونفری هستند که عصر دیروز توسط مقامات قضایی این شهر دستگیر شدند. 

با این حساب اعضای دستگیر شده بابل به 7 تن رسید. گفته می‌شود اتهام دو نفر دستگیر شده نیز  فساد مالی و سوء استفاده از موقعیت شغلی‌شان  است.

استعفای اجباری اعضا

همچنین در پی دستگیری پنج عضو شورای شهر بابل، چهار عضو آن تاکنون از سمت خود در شورای اسلامی شهر استعفا کرده و اعضای جدید جایگزین آنان شدند.

جلسه فوق‌العاده و غیرعلنی شورای‌شهر بابل به منظور استعفای اعضای بازداشت‌شده شورا و معارفه ۵ عضو علی‌البدل شنبه شب برگزار شد و چهار تن از اعضای مورد نظر استعفای خود را پذیرفتند اما نفر پنجم تاکنون حاضر به استعفا نشد.

رجب  ملایی‌ رئیسی،  سید مهدی تاجران، سیف الرضا شهابی،  مهدی علیجان‌زاده کاشی چهار عضوی بودند که در جلسه غیر علنی دیشب مجبور به استعفا شدند. اما جواد بیژنی عضو دیگر شورا استعفا نداد و گفت : نمی‌خواهم بانی ورود برخی از افراد که قبول شان ندارم به شورای شهر شوم.

در صورت عدم استعفای نفر پنجم، غفار آری، حسن احمدزاده عالمی، جعفر واثقی، مهدی پورچال سماکوش به ترکیب اصلی شورا راه می‌یابند و رمضان نصراله‌تبار همچنان عضو علی‌البدل خواهد ماند.

پنج عضو شورای شهر بابل چند روز پیش دستگیر شدند و هنوز اتهامات آنان رسانه‌ای نشده است.

یک دستگیری تازه

همچنین بر اساس همین منبع خبرخبرها از دستگیری یک عضو شورای شهر « گتاب» در استان مازندران به جرم فساد اخلاقی خبر می‌دهد.ایلنا به محض دریافت خبر بیشتر آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.