به گزارش خبرنگار ایرنا، ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل در سال 1384 در مکان قبلی این ورزشگاه آغاز شد و بعد از گذشت بیش از 13 سال کمتر از 40 درصد آن اجرا شده است.
در چند ماه گذشته نیز روند ساخت این ورزشگاه به طور کامل متوقف شده و نگرانی هایی را نیز برای جامعه ورزشی شهرستان به همراه داشته است.
ورزشگاه شهید چمران از قدیمی ترین ورزشگاههای شهرستان بیش از 400هزار نفری امل است و عمده مسابقات ورزشی این شهرستان در این ورزشگاه برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل خبر داد.
حبیب حسین زادگان روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود: وجود مالکان و شاکیان حقوقی برای ورزشگاه آمل باعث شد تا ساخت ان چند بار در این سالها متوقف شود و اما پس از حدود 25 سال مشکلات حقوقی این ورزشگاه نیز با تعامل با شاکیان و مالکان برطرف و توافق کامل شد.
وی با بیان اینکه پیمانکار جدید ورزشگاه آمل نیز انتخاب و بزودی تجهیز کارگاه خواهد کرد، گفت: امیدواریم حداقل تا 2 سال آینده ورزشگاه نیمه کاره شهید چمران آمل تکمیل و بهره برداری شود.
** کسب 285 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، همچنین به درخشش ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اشاره کرد و گفت: از مجموع مدال های کسب شده کاروان ایران در این بازیها حدود ٢5 درصد مدال ها توسط ورزشکاران مدال آور مازندرانی کسب شد.
حسین زادگان با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٢٨5 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات جهانی، آسیایی وبین المللی کسب کردند، افزود: از این نظر مازندران توانسته رکورد جدیدی را درکسب مدال ها که دراختیار داشته از آن خود کند.
وی ادامه داد: مازندران از نظر مدال آوری به تنهایی به اندازه حدود 17 استان کشور عملکرد دارد و این مهم باید مورد توجه مدیران کشوری در اختصاص و توزیع اعتبار و تکمیل زیرساخت های ورزشی استان نیز باشد.
حسین زادگان با بیان اینکه در میان شهرستانهای مازندران، آمل یکی از شهرهای کلیدی استان در کسب مدال در مسابقات مهم برون مرزی رشته های انفرادی و تیمی است، گفت: تیم والیبال کاله آمل، به عنوان تنها تیم لیگ برتری دارای ثبات مدیریتی وباشگاهی است که تحت عنوان نام مازندران توانسته به خوبی درخشش و افتخارآفرینی کند.
شهرستان آمل دارای 406هزار نفر جمعیت است وبیش از 14هزار نفر در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان دارای بیمه ورزشی هستند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.