به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: این انقلاب با جانفشانی های مجاهدان راه خدا و نثار خون شهیدان به پیروزی رسید و اینک هیچ یک از دشمنان خارجی و داخلی قادر به مخدوش کردن آن نیستند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ عاشورایی و شهادت طلبی همچنان به راه خود ادامه و همانند 40 سال گذشته دشمنان را شکست می دهد.
خطیب جمعه ساری گفت: نمی توان منکر بسیاری از مشکلان محسوس از قبیل بیکاری، گرانی و نوسانات نرخ ارز شد، اما آمریکا با راه اندازی جنگ رسانه ای هر آن مشکلات و موانع را بزرگ تر و بزرگ تر جلوه می دهد تا بتواند اینگونه بین مردم و نظام تفرقه بیندازد.
وی افزود: متاسفانه شماری از افراد یا نادانسته و یا از روی عمد تحت تاثیر این یاوه گویی ها قرار گرفته و آتش فتنه آمریکا را شعله ور می کنند.
یوسف پور گفت: باور کردن اظهارات دشمنان و نادیده گرفتن خدمات مسئولان نهایت بی انصافی است و تحریم های اقتصادی در کشور ما بی سابقه نیست و مردم ولایت مدار به رغم تمام مشکلات یار و یاور نظام بوده اند.
وی افزود: این بار نیز همانند گذشته با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر مشکلات فائق آمده و زبونی و ذلت را نصیب دشمنان خواهیم کرد.
او ادامه داد: آمریکا و سایر همپیمانان بی خردش هنوز نفهمیده اند که کشوری که دارای رهبر مجتهد و دلسوز بوده و همواره پیرو فرهنگ عاشورا و غدیر است با این فتنه انگیزی ها شکست نمی خورد.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم ، گفت: دهه اول محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده و این دو فریضه الهی را بسیار مهم است و کم رنگ شدن این مهم در جامعه موجب افزایش مفاسد اخلاقی، مفاسد اقتصادی و بد حجابی شده است.
وی افزود: جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر مرده است و با احیای این فریضه الهی پویایی و استحکام به کشور باز می گردد.
ب.م/6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.