رئیس پلیس راه استان مازندران پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و پایان تعطیلات تابستانی شاهد افزایش سفر از جاده های مازندران و به تبع آن ترافیک نیمه سنگین و سنگین به در محورهای هراز و کندوان هستیم.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: در حال حاضر بار ترافیکی کندوان از تونل کندوان تا مرزن آباد در هر 2 مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین است.
وی ادامه داد: این وضعیت در جاده هراز مسیر جنوب به شمال از پلور تا وانا سنگین و مسیر شمال به جنوب از وانا تا گزنک هم نیمه سنگین است و جاده سوادکوه نیز با وجود پرحجم بودن، تردد وسایل نقلیه به صورت روان در حال انجام است.
استان مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است.
** جاده کندوان و هراز عصر فردا یک طرفه می شود
براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) در جاده کندوان از ساعت 14 ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه 17 شهریور از کرج به سمت مرزن اباد ممنوع و از ساعت 17 روز جمعه تا 2 بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 فردا (جمعه) تا یک بامداد روز شنبه هفدهم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 همین روز تا یک بامداد روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) ، تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : عصر امروز یک تانکر سوخت در مسیر شمال به جنوب در آزاد راه چالوس به مرزن آباد واژگون شد.
مهدی صفایی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و آزاد راه در کمترین زمان ممکن تانکر واژگون شده از مسیر تردد خودروها خارج شد و تردد در آزاد راه در مسیر رفت به حالت عادی بازگشت.
هراز ، سوادکوه و کندوان سه محور اصلی منتهی به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه پایان فصل تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می رود.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.