به گزارش خبرنگار ایرنا، عطایی 26 تیر ماه امسال به مدت یک فصل با تیم شهرداری ارومیه قرارداد امضا کرده بود.
این مربی آملی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جداییش را از تیم شهرداری ارومیه تایید کرد و گفت: شرایط همکاری با تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل برخی ناملایمات به وجود آمده و بی ثباتی مدیریتی برایم میسر نیست و به همین جهت از هدایت آنت کناره گیری کردم.
وی افزود: امسال برای بستن تیمی قدرتمند و در خور شان شهر ارومیه بودجه بسیار خوبی تصویب و اقدامات باشگاه هم برای جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش آغاز شد و به موفقیت های خوبی نیز رسیدیم، ولی در ادامه کار خبر از انحلال باشگاه از سوی اعضای شورای شهر ارومیه به میان آمد که این امر تیم را از فضای آرام دور کرد و به نوعی موجب شد تا تمرکز و انسجام تیمی از همین ابتدای کار از بین برود.
عطایی گفت: با وضعیت موجود، تیم شهرداری ارومیه از اهداف آرمانی خود دور می شود و نخواهد توانست خواسته های بحق و مورد نظر هوادارانش را برآورده کند.
وی افزود: با تمام احترامی که برای هواداران پرشور و والیبال دوست شهر ارومیه قایل هستم، پس از بررسی های زیاد به این نتیجه رسیدم که شرایط حضورم در شهر ارومیه فراهم نیست و بهتر است از همکاری با این تیم صرف نظر کنم.
عطایی که به مدت حدود 10سال هدایت تیم کاله مازندران را در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور برعهده داشت، همچنین گفت که در بازگشت به آمل و تیم کاله مورد استقبال گرم مسئولان این باشگاه قرار گرفت.
وی توضیح داد که قبل از پیوستنش به شهرداری ارومیه هم مدیرعامل باشگاه کاله او را در انتخاب تیم آزاد گذاشته و تاکید کرده بود که هر کجا که برود، کاله خانه همیشگی اوست و حتی مدیرعامل باشگاه کاله در پیوستنش به شهرداری ارومیه اصرار کرده بود.
عطایی با ابراز خوشحالی از بازگشت دوباره به تیم کاله، تایید کرد که به دنبال جذب چند بازیکن جدید برای کاله است.
وی گفت: البته چند بازیکن مورد نظر هستند و تلاش خواهیم کرد با حمایت مدیران باشگاه، این بازیکنان را برای تیم کاله جذب کنیم.
تیم کاله مازندران طی یک دهه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور که همواره با هدایت عطایی همراه بود، 2 بار قهرمانی این لیگ را تجربه کرد ، یک نائب قهرمانی ودو مقام سوم رسید و قهرمانی ومقام سومی در جام باشگاههای آسیا را هم کسب کرده است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.