استاندار مازندران و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برای توسعه مهارت های فنی و حرفه ای و توسعه کمّی و کیفی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان تفاهم نامه مهمی را امضاء کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،توسعه مهارت های فنی و حرفه ای در استان ، توسعه کمّی و کیفی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان، فراهم نمودن بستر لازم جهت اشتغال جوانان با توجه به ظرفیت های موجود در استان، ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی موجود در زمینه مهارت های فنی و حرفه ای در سطح استان از مهمترین محورهای این تفاهم نامه دو جانبه است.

همچنین بازبینی رشته های جدید و تدوین سر فصل های آموزشی بر مبنای نیازهای بازار کسب و کار و صنعت، راه اندازی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های مراکز استان، ایجاد رشته های جدید در حوزه های طلا و جواهرات، دریا، جنگل و کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به آمایش منطقه و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت فنی و مهارتی به منظور ارتقاء توان علمی دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان دولت از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه که مشتمل بر 6 ماده است به امضاء محمد اسلامی استاندار مازندران و ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور رسیده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.