به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ساروی ها پس از ناکامی در چند دیدار اول رقابت های فوتسال لیگ برتر موفق شد تا سه دیدار اخیرش را که 2 دیدار آن خارج از خانه برگزار شد با برد خاتمه دهد و با کسب 9 امتیاز خودش را از رده پایین جدول به میانه ها بکشاند.
تیم شهروند ساری از 8 دیدار رقابت های لیگ برتر هم اکنون با 13 امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رده هفتم قرار دارد و بالاتر از خط قرمز پلی آف قرار گرفت و روند رو به رشد این تیم مازنی، هواداران دل نگرانش را بار دیگر امیدوار کرد.
آنالیز خوب تیم ها پیش از بازی، استفاده درست از فرصت ها و آمادگی بازیکنان که بر اثر تمرین زیاد حاصل شد سه فاکتوری است که می تواند آرزوی چندین ساله شهروند ساری را برای قرارگیری در رده های بالای جدول برآورده کند.
اگرچه به دلیل دو مرحله ای شدن فوتسال لیگ برتر( پلی آف) بالای جدول شدن نیز مزه سنوات گذشته را برای تیم ها ندارد و صرف قرارگیری در بین هشت تیم و رفتن به پلی آف کفایت می کند، ولی قانع شدن به اگر و اماها شاید ضرر جبران ناپذیری را به شهروند با سابقه حدود دو دهه در رقابت های فوتسال لیگ برتر وارد کند.
*** شانس صعود به بالا
دیدار هفته نهم شهروند ساری در بازی خانگی برابر سوهان قم 15 امتیازی و رده سومی درسالن سید رسول حسینی ساری معروف به قلعه عقاب ها شانس خوبی برای تیم ساروی هاست که بتواند با برد در این دیدار خود را به مرز اطمینان بیشتر و رده بالاتر بکشاند.
تیم سوهان قم از 8 بازی گذشته با 15 امتیاز در رده سوم جدول رقابت های فوتسال لیگ برتر قرار دارد و باخت برابر شهروند می تواند این تازه وارد لیگ برتر را به زیربکشاند.
تیم شهروند جمعه 16 شهریور میزبان تیم سوهان محمدسیما قم است.
*** برد هدف اول
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری می گوید: برد در چند بازی اخیر نشان داد که بازیکنان ما به مرحله آمادگی و شناخت خوبی از رقابت های لیگ رسیدند و این گام بزرگی به سمت پیروزی و برد در داخل و یا خارج از خانه است.
محمد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با این روند رو به رشد بازیکنان، بازی خانگی و یا خارج از خانه برای بازیکنان ما نباید تفاوتی داشته باشد و هدف بزرگ ما برد است ولی به هر حال بازی خانگی با خیل هواداران اراده برد را در بازی ها بیشتر می کند.
وی افزود: در شرایط فعلی بازیکنان تیمش در آمادگی خوبی به سر می برند و با وجود دیدار سخت خانگی برابر سوهان قم امیدوارند تا بتوانند این بازی را همانند سه بازی قبلی با برد به پایان ببرند.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر 14 تیم حضور دارند که پس از پایان دور رفت و برگشت 8 تیم به مرحله پلی آف صعود می کنند و بازی ها در این مرحله برای شناخت قهرمان ادامه خواهد یافت.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر فصل گذشته(96-95) مس سونگون که تحت مالکیت صنایع ملی مس ایران قرار دارد و هزینه آن از کارخانه معدن مس سونگون ورزقان در استان آذربایجان شرقی ( تبریز)تامین می شود، با کسب 65 امتیاز قهرمان این رقابت ها شد.
این تیم در فصل جاری نیز در 8 بازی گذشته با 14 امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار دارد.
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.