عباس صالح زاده از واگذاری زمین نساجی به شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر،عباس صالح زاده ،رئیس شورای شهر قائمشهر ،در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورا،یکی از اتفاقات  در دست پیگیری را شکل گیری شهرداری های مناطق عنوان کرد و افزود : شهرداری منطقه یک به پشت زمین فوتبال واقع در خیابان جویبار انتقال یافت و شهرداری منطقه دو نیز فعلا در طبقه اول و دوم عمارت شهرداری مستقر است و به زودی به ساختمان رو به روی بیمارستان رازی انتقال خواهد یافت.

صالح زاده یکی از خروجی های جلسات کمیسیون برنامه ریزی را جداسازی زباله های عفونی دانست و گفت : دفن و بی خطر سازی زباله های عفونی توسط شهرداری قائمشهر انجام شده است و تمام شبکه های بهداشتی و مرکز درمانی از این امکانات استفاده خواهند کرد،همچنین شهرداری قائمشهر اولین شهرداری در استان است که این کار را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد : مشکلات عمرانی برخی از پروژه ها حل شده است و پل شهید عباسپور نیز به پیمانکار واگذار شده است و بعد از ابلاغ صورت جلسات ظرف مدت چهل و پنج روز افتتاح خواهد شد.

صالح زاده از واگذاری زمین نساجی به شهرداری خبر داد و تصریح کرد : 35 هزار متر از  زمین سهم شهرداری است که در اختیار شهر قرار میگیرد.

مجید عباسی ،رئیس کمیسیون بهداشت ،با اشاره به 118 پرونده ارجاع شده در سال قبل به کمیسیون توافقات شهرداری گفت :25  پرونده به ارزش 43 میلیارد ریال منجر به توافق شد.

محمدعلی شیرسوار، دیگر عضو شورا فرآیند اطلاع رسانی ،زیبا سازی و خدمات شهری واحد عمران را ضعیف دانست و عنوان کرد: مدیریت با واسطه شهردار در دستور کار قرار دارد که این عمل باعث عدم تمرکز لازم برای اطلاع رسانی واحدها شده است.

وی در پایان گفت: شهردار باید مدیریت با واسطه را کنار بگذارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.