به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز مدیریت راههای مازندران ظهر امروز اعلام کرده است که ترافیک در جاده هراز 2 طرفه شمال و جنوب پس از منطقه پلور تا وانا سنگین است.
همچنین این مرکز وضعیت ترافیک در کندوان دیگر جاده مواصلاتی پرتردد مازندران را در 2 طرف شمال و جنوب نیمه سنگین و پرحجم اعلام کرده است .
سوادکوه ، کیاسر و مسیرهای کناره در حال حاضر دارای ترافیک روان و عادی هستند. این مسیرها که شاهراه ارتباطی با مناطق ییلاقی محسوب می شوند همواره در ساعات پایانی روزهای تعطیل به دلیل بازگشت افراد بومی از این مناطق پر ترافیک می شود و پیش بینی می شود شامگاه امروز هم ترافیک بویژه در دو مسیر کیاسر و سوادکوه سنگین شود.
پلیس راه نیز پیش از این با توجه به تعطیلات عید غدیر خم و شکل گیری موج جدید سفر به مازندران با توجه به رو به پایان بودن فصل تابستان، محدودیت های ترافیکی ویژه ای را برای جاده های استان پیش بینی کرد که بخشی از آن امروز جمعه به اجرا گذاشته می شود.
بر این اساس تردد در کندوان از 12 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا شنبه از کرج به مرزن اباد ممنوع است و در جاده هراز هم از ساعت 14امروز تا 2 بامداد فردا از آب اسک به رودهن یک طرفه است .
رئیس پلیس راه مازندران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر ترافیک در جاده های مازندران سنگین وپرحجم است .
سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اینکه برغم ترافیک سنگین ، اما تردد در جاده های مازندران در جریان است ، ادامه داد : با توجه به حجم بالای ترافیک احتمال تغییر در زمان برخی محدودیت های ترافیکی وجود دارد .
وی افزود : احتمالا آغاز محدودیت ترافیکی در جاده های هراز و کندوان به ساعت 13 یا 14 امروز تغییر پیدا بکند و همچنین زمان پایان محدودیت نیز بیشتر شود .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.