رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیک در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ "علیرضا قدمی" ضمن تبریک عید غدیر و عید ولایت با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 7شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 11 شهریورماه از محورهای "کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور " کرج- چالوس" ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 ظهر امروز تا ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه مورخ 8 شهریورماه از " مرزن آباد " به سمت " کرج " ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز تا ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه از "کرج به سمت "مرزن آباد" به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز جمعه 9 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی عنوان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز شنبه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج" به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور "هراز"، عنوان داشت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 7 شهریورماه و از ساعت 6 صبح تا  24 روز پنج شنبه 8 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 24 روز شنبه 10 شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی اذعان داشت : تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 9 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 شهریورماه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از " آب اسک" به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 16 تا  24 روز شنبه 10 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 تا  24 همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنچ شنبه و جمعه در محور فیروزکوه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره 2182934 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.