با حضور استاندار مازندران پروژه های بندر امیرآباد با اعتبار 46 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، 6 پروژه عمرانی و زیر بنایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با حضور اسلامی استاندار مازندران، شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، کوهساری مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر، معاون عمرانی استاندار، فرماندار بهشهر و نکا و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

احداث کارخانه تولید آرد، بلغور و کنستانتره ذرت در زمینی به مساحت 15000 مترمربع با ظرفیت 20 هزار تن، احداث سیلوی غلات با ظرفیت 41 هزار تن و احداث انبار سرپوشیده به مساحت 5 هزار متر مربع از پروژه های بخش خصوصی است که برای 70 نفر اشتغال ایجاد می کند.

برق رسانی به تجهیزات و تامین روشنایی مسیر ریلی تخلیه و بارگیری قطارهای روسی در بندرامیرآباد، توسعه شبکه رایانه ای بندر و ارتقای سرویس های مربوطه با ایجاد شبکه فیبر نوری و احداث ایستگاه دیتا در منطقه ویژه و تکمیل محور رستمکلا - امیرآباد به طول 8 کیلومتر از پروژه های دولتی بود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در حاشیه ی آئین افتتاحیه، مجموع اعتبار6 پروژه را 46 میلیارد تومان اعلام کرد.

سیاوش رضوانی گفت: بندر امیرآباد بهشهر از نظر جاذبه های سرمایه گذاری وضعیت بسیار مطلوبی دارد و بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در این بندر سرمایه گذاری شد و جزو بنادر نسل سوم و سومین بندر بزرگ کشور است.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی بندر یکی از سیاست های سازمان بنادر است، یادآور شد: حدود 30 درصد از کارهای بندر به صورت الکترونیکی انجام می شود و با هوشمند سازی می توان کار مردم را تسهیل و رضایت مشتریان را جلب کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.