رئیس پلیس راه استان مازندران عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات عید غدیر و آخر هفته شاهد افزایش سفر به مازندران و به تبع آن شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به استان در جاده های هراز و کندوان هستیم.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیک در هراز مسیر منتهی به آمل از پلور تا گزنک سنگین است و جاده سوادکوه نیز برغم پرحجم بودن تردد وسایل نقلیه به صورت روان در حال انجام است.
وی به ممنوع شدن تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) از مرزن آباد به سمت کرج اشاره کرد و گفت: هم اکنون پلیس راه در حال تخلیه خودروها در مسیر شمال به جنوب در این جاده است تا از ساعت 17 جاده کندوان از جنوب به شمال یکطرفه شود.
رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر بار ترافیکی ترافیک کندوان از دهانه شمال تونل کندوان تا مکارود نیمه سنگین است و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین می باشد.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است.
هراز ، سوادکوه و کندوان سه محور اصلی منتهی به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه پایان فصل تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می رود.
براساس اعلام پلیس راه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز چهارشنبه 7 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه 8 شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و تردد وسایل نقلیه ازساعت 17 روز چهارشنبه 7 شهریور ماه الی ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه 8 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 9 شهریور الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد وسیله نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 9 شهریور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 شهریور از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
روز شنبه 10 شهریور نیز تردد وسیله نقلیه از ساعت 17الی 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و از ساعت 20 الی 24 تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
** جاده هراز جمعه و شنبه یکطرفه می شود
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه نهم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه دهم شهریور تا 24 همان روز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه می شود.
رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
همچنین تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهار شنبه هفتم شهریور و از ساعت 6 تا 24 روز پنجشنبه هشتم شهریور و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا 24 روز شنبه از محور هراز ممنوع می باشد.
** جاده فیروزکوه
تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور فیروزکوه ممنوع است.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.