به گزارش خبرنگار ایرنا، این انبار شرکت تعاونی روستایی در روستای داربکلای شهرستان میاندورود امروز چهارشنبه با حضور کشاورزان و بهره برداران، مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.
برای ساخت این انبار بر اساس اعلام مسئولان شرکت تعاونی روستایی، 10 میلیارد ریال هزینه شد.
شرکت های تعاونی روستایی تامین و توزیع نهاده های کشاورزی نظیر کود، سموم ، بذر و خرید محصولات کشاورزی کشاورزان را بر عهده دارند.
مدیر تعاون روستایی مازندران در مراسم افتتاح این انبار گفت که اعضا و هیات مدیره شرکت های تعاونی تولید باید مقبولیت و اعتماد بین خودشان را همواره گسترش دهند و نهادینه کنند.
محمد رضا کریمی بر ضرورت نهادینه سازی مقبولیت فنی و کارشناسی نیز تاکید کرد و افزود: هیات مدیره شرکت های تعاونی باید از فرصت های دولتی که ارائه می شود به درستی آگاه شوند و نیازمندی ها را بر اساس مقررات و قانون پیگیری کنند.
وی مقبولیت مالی و متوازن سازی دخل و خرج را هم در شرکت های تعاونی تولید روستایی مهم دانست.
مدیر تعاون روستایی مازندران از پرداخت تسهیلات با کارمزد 6درصدی برای شرکت های تعاونی تولید روستایی بر اساس نیاز منطقه خبر داد و گفت که این تسهیلات باید تبدیل به طرح شود.
وی افزود: شرکت های تعاونی با ارائه طرح های نیاز منطقه خود برای تامین نقدینگی و سرمایه درگردش با هدف خرید و توزیع کود و دیگر نهاد های کشاورزی به صورت مستقیم از کارخانه از این فرصت بهره مند می شوند.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.