به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود و تا 6صبح یکشنبه دهم شهریور در محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است.
بر این اساس تردد هر نوع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران) و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است.
** محور کندوان
رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 روز چهارشنبه هفته جاری تا 2بامداد روز پنجشنبه از مرزن اباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز چهارشنبه تا 2 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه نهم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می شود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز شنبه دهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 روز شنبه تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
بر اساس اعلام پلیس راه کشور همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** جاده هراز جمعه و شنبه یکطرفه می شود
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه نهم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه دهم شهریور تا 24 همان روز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه می شود.
رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
همچنین تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهار شنبه هفتم شهریور و از ساعت 6 تا 24 روز پنجشنبه هشتم شهریور و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا 24 روز شنبه از محور هراز ممنوع می باشد.
* محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس
تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور فیروزکوه ممنوع می باشد.
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.