به گزارش ایرنا، فرشته طهماسبی روز سه شنبه در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در محل حوزه هنری خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: از این تعداد هفت هزار و 428 نفر در بخش مکتوب و هشت هزار و 305 نفر در بخش الکترونیک مسابقه مشارکت داشتند.
وی افزود: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم استان لرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی نشانگر ارادت مردم استان نسبت به ائمه اطهار(علیهم السلام) و به ویژه امام رضا(ع) است.
طهماسبی، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و انجام فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) و به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) برشمرد و ایجاد شور و شوق کتاب خوانی در میان آحاد مختلف مردم استان و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین کتابخانه های عمومی با فرهنگ منور رضوی را از مهمترین دستاوردهای برگزاری این جشنواره در استان دانست.
وی گفت: کمبود فضای کتابخانه ای یکی از مشکلات حوزه کتابخانه ها در لرستان است که اگر طرح های نیمه کاره در دست اجرا تکمیل شود می توان بخشی از کمبودها را جبران کرد.
طهماسبی یادآور شد: بیشتر کتابخانه های استان از سازه کتابخانه ای برخوردار نیستند که باید رسیدگی به این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.
در اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که روز سه شنبه برگزار شد برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.