به گزارش ایرنا، سید علیرضا اوایی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری دادگاه علنی مفاسد اقتصادی برای ارتقا اعتماد مردم موثر است.
وی اظهار داشت: امیدوارم خدا همه به ویژه مسولان این بخش را یاری کند تا ضمن برخورد با مفاسد، در این قضیه گرفتار زیاده روی نشویم و آبروی کسی بی جهت برده نشود.
وی اظهار داشت: مرز بسیار ضعیفی در این ارتباط وجود دارد که لازم است در این مسیر احتیاط شود چرا که الان این امر با استفاده از مجوزهای رهبر معظم انقلاب انجام می شود بنابراین چنانچه اشتباهی صورت گیرد موجب آسیب جدی خواهد شد.
وزیر دادگستری در خصوص برگزاری رسیدگی به شکایت ایران علیه امریکا در دادگاه لاهه نیز گفت: در مورد نتیجه این دادگاه نمی توان پیش بینی دقیق کرد اما باید از همه ظرفیت های بین المللی برای احقاق حق استفاده کنیم.
آوایی اظهار داشت: اقدامات ایران در برخی موارد نتایجی داشته و امروز نیز از رسیدن به نتیجه نسبتا مطلوب مایوس نیستیم و برای همین امر مکلف هستیم ظرفیت های بین المللی برای حقوق مردم استفاده کنیم.
وی یاس و ناامیدی از این مهم را نادرست دانست و بیان کرد: دولت و نظام باید از مسیرهای قانونی و بین المللی برای رفع مشکلات نظام استفاده کنند.
وزیر دادگستری برای بهره برداری از چند طرح و شرکت در جلسه شورای ادارای راهی کوهدشت و رومشکان شد.
3210/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.