علامرضا لطفعلیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 220 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: همچنین امروز قرار است گازرسانی 14 روستای سلسله با اعتبار 86 میلیارد ریال و بهره مندی 300 خانوار روستایی بهره برداری شود.
وی با بیان اینکه هفته دولت امسال 184 روستا و یک شهر لرستان گازرسانی می شوند، گفت: طرح گازرسانی به شهر درب گنبد کوهدشت و 34 واحد صنعتی استان بهره برداری می شود.
وی اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها 120 میلیارد ریال هزینه، بیش از 740 کیلومتر شبکه گاز اجرا و یکهزار و 400 انشعاب نصب شده تا حدود 9 هزار خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه شوند.
وی تصریح کرد: همچنین با بهره برداری از طرح گازرسانی به شهر درب گنبد در منطقه کوهستانی و سخت گذر حدود 700 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت: برای تکمیل طرح گازرسانی به این شهر بیش از 12 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و توزیع، 2 ایستگاه تقلیل فشار گاز و 419 انشعاب نیز اجرا شده است.
لطفعلیان افزود: هزینه گازرسانی به شهر درب گنبد حدود 40 میلیارد ریال بوده که از منابع داخلی وزارت نفت تامین شد.
وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت کار گازرسانی به 31 روستای استان با هدف بهره مندی یک هزار و 300 خانوار آغاز می شود.
وی بیان کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا 125 کیلومتر شبکه گاز اجرا، 270 انشعاب نصب خواهد شد و حدود 80 میلیارد ریال نیز هزینه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به 34 واحد صنعتی نیز با هزینه بیش از 20 میلیون ریال نیز طی هفته دولت در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا ٤٩٣ هزار مشترک گاز در استان لرستان از خدمات شرکت گاز استفاده می ‌کنند که تعداد ١١٧ هزار روستایی و ٣٧٦ هزار مشترک شهری می‌ باشند.
٩٩ درصد جمعیت شهری و بیش از ٧٢ درصد جمعیت روستایی استان لرستان با این مشترکات از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
یکهزار و 309 طرح اقتصادی و عمرانی با هفت هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در لرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.