به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر رشیدی روز یکشنبه در دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با رسالت خطیر خبری که بر عهده دارند با انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی به ویژه دادگستری در جامعه نقش اساسی و تاثیرگذاری ایفا می کنند.
وی افزود: خبرنگاران با حضور فعال خود در بطن و متن جامعه با در نظرگرفتن انصاف ، عدالت ، و احترام به آرمان ها و ارزش ها قلم فرسایی می کنند.
رییس دادگستری پلدختر گفت: این قشر فرهیخته به عنوان نمایندگان افکار عمومی نقش بی بدیل و بسزایی در صحنه های مختلف جامعه به عهده دارند و در تامین امنیت و آرامش و امید بخشی به جامعه مکمل دستگاه قضا هستند.
وی خبرنگاران را رکن اصلی جامعه و آیینه تمام نمای رفتارهای مسوولان دانست و افزود: خبرنگاران رشد و تکامل افکار عمومی را بر عهده دارند و همه ما وظیفه داریم تلاش این قشر فرهیخته جامعه را ارج نهاده و به نحو شایسته آنها را در رسالت خطیرشان یاری کنیم.
رشیدی با بیان این که خبرنگاری حرفه ای سخت و پر مخاطره و رسالتی خطیر و بسیار مقدس است که هیچ گاه عنصر زمان در آن اهمیتی ندارد خاطرنشان کرد :زحمات و تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر خبرنگاران این شهرستان که در توسعه نقش مهمی دارند بر کسی پوشیده نیست.
رییس دادگستری پلدختر از اینکه خبرنگاران این شهرستان به رغم کاستی ها ، عملکرد مثبت مسوولان و مسایل و مشکلات را با نقد سازنده و دلسوزانه منعکس می کنند تقدیر کرد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.