محمد علیجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مدارس عمدتا فرسوده بوده و به علت کم بودن تعداد ، دانش آموزان این مدارس به سایر مدارس شهرستان منتقل شده اند.
وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تغییر کاربری این مدارس، افزود: لیست مدارس بدون استفاده شهرستان تهیه و به اداره کل آموزش و پرورش ارسال شده تا در کمیسیون ماده پنج استانداری مطرح شوند که در صورت تصویب بخشی از این فضاهای آموزشی به فروش رسیده و درآمد آن ها در ساخت فضاهای تجاری درآمدزا برای اداره آموزش و پرورش شهرستان اختصاص می یابد.
علیجانی با اشاره به وجود پنج مدرسه تخریبی در سطح شهر الشتر و 15 مدرسه تخریبی دیگر در روستاهای شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به کم بودن اعتبارات دولتی ، خیرین می توانند در این زمینه کمک کنند.
وی افزود: با توجه به ظرفیت بالا و استعدادهای درخشانی که در شهرستان نخبه پرور سلسله وجود دارد و همواره دانش آموزان این شهرستان سهم بالایی در پذیرش کنکور دارند امیدواریم که در بازسازی این فضاهای آموزشی خیرین مدرسه ساز به کمک اداره آموزش و پرورش شهرستان سلسله بیایند تا دانش آموزان شهرستان با خاطری آسوده در این مدارس به تحصیل علم و دانش اشتغال داشته باشند.
215 مدرسه در شهرستان سلسله وجود دارد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.