به گزارش خبرآنلاین لرستان، معتقد رئیس زندان بروجرد با اشاره به شرح وظایف سازمان زندانها گفت: رسالت سازمان زندانها علاوه بر مشارکت در ایجاد امنیت و آسایش اجتماعی، تکریم و رعایت حقوق شهروندی زندانیانی است که می بایست از همه مواهب شهروندی برخوردار شوند.

همکاری های خیرین جهت خانواده های زندانیان
معتقد خاطر نشان کرد: نظر به وظایف چند بعدی زندانها در زمینه های مختلف برای تعدادی زیادی افراد در بند، فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت پیشبرد برنامه های ابلاغی و وظایف انسانی با همکاری دیگر دستگاههای اجتماعی و حمایتی و خیرین عزیزجهت یاری رساندن به این قشر از جامعه و خانواده های آنان میسر خواهد شد..

وی در ادامه با بیان اینکه برای ارتقاء سطح سلامت جامعه و دوری از بیماریها دست استمداد و کمک به نهادهای بهداشتی ، درمانی و خیرین سلامت دراز خواهیم کرد افزود: انتظار می رود با همراهی مراکز بهداشتی و درمانی و مساعدت مجمع خیرین سلامت شهرستان جهت تحقق اهداف سلامت زندانیان و دستیابی به محیطی آرام و به دور از بیماری اهتمام افزونتری داشته باشیم.

ایجاد پایگاه سلامت در زندان بروجرد
صیقلی عضو مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجرد نیز با بیان اینکه از مشکلات زندانها آگاهی نسبی داریم افزود: زندانیان را جزء افراد مستحق مساعدت می دانیم و به همین منظور سعی خواهد شد نسبت به اعزام متخصصین، دندانپزشکان و ایجاد پایگاه سلامت در زندان مرکزی بروجرد همکاری و کمک کار شما باشیم.

در پایان این نشست : دکتر محسنی عضور شورای اسلامی شهرستان بروجرد و از اعضای مجمع خیرین سلامت، جهت اختصاص لوازم ورزشی به زندان قول مساعد داد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 997108
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.