به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی اظهار داشت: چهار خطه پلدختر-خرم آباد در حال انجام است ولی به سرعتی که ما می‌خواهیم نیست، امسال 24 میلیارد تومان اعتبار دارد که عدد بالایی نیست اما تلاش می کنیم از امکانات پیمانکاران استفاده کنیم.

هر کیلومتر چهارخطه تا دو میلیارد اعتبار نیاز است

وی بیان کرد: هر کیلومتر از چهار خطه بین 1.5 تا دو میلیارد اعتبار نیاز دارد بنابراین موقع توزیع اعتبار شاید نتوانیم با سرعت پیش برویم، قطعات چند کیلومتری را به بهره برداری خواهیم رساند.

خادمی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری برای پلدختر برای پل معلق قول دادیم که فرماندار در حال پیگیری آن است که آن را عملی بکنیم گفت: مینی پالایشگاه پلدختر شروع به‌کار کرده تجهیز کارگاه انجام داده و دیوار چینی آن شروع شده ولی بخش خصوصی است که ما خیلی نمی‌توانیم فشار بیاوریم ما حمایت می‌کنیم، مجوزاتی که نیاز باشد و تمام کارهایی که نیاز است برای سرمایه‌گذار انجام دادیم که امیدواریم کارش را به موقع انجام بدهد.

وی درباره افتتاح فاز اول این مینی پالایشگاه تصریح کرد: اشتباه است که ما برای بخش خصوصی زمان تعیین کنیم، یک سرمایه‌گذار خصوصی است می‌توانید برای زمان افتتاح از خود سرمایه‌گذار سئوال کنید.

با وضعیتی که در منابع داریم راضی نیستیم

استاندار لرستان خاطر‌نشان کرد: هر ارزیابی درباره مدیران استانی و زیر‌مجموعه من باید متناسب با امکانات و فرصت‌ها باشد اگر ناظر بیرونی نداند من چه امکاناتی دارم من را با توقعات خودش می‌سنجد، ما با امکانات و منابع خودمان را می‌سنجیم که با وضعیتی که در منابع وجود دارد ناراضی نیستم.

خادمی با اشاره به اینکه ظرف 10 روز آینده مشکل مدرسه منطقه زیودار برطرف ‌و نسبت به احداث طبقه دوم این مدرسه اقدام می‌شود، عنوان کرد: اداره فناوری و اطلاعات استان موظف است که ظرف یکسال زیر‌ساخت‌های اینترنت پرسرعت را انجام دهد که باید امسال انجام بگیرد، شرکت مخابرات ظرف 10 روز آینده باید مشکل آنتن‌دهی منطقه زیودار را برطرف کند.

وی بیان کرد: فرمانداری پلدختر موظف است ظرف یک‌هفته آینده معارض ایستگاه تلویزیونی را برطرف و صدا و سیما هم نسبت به نصب تجهیزات اقدام کند، فرماندار پلدختر مجری پیگیری انجام این مصوبات است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 997030
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.