به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا محمدی ضمن گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه مودیان مالیاتی هم استانی اعم از حقیقی و حقوقی می توانند در طی این هفته با مراجعه به ادارات امور مالیاتی و پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده اعم از مالیات عملکرد و مالیات و عوارض ارزش افزوده، از این طرح بهره مند شده و نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

وی در ادامه بیان داشت: مودیانی که قبل از مصوبه مذکور نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام نموده اند نیز در خصوص مانده جرایم متعلقه مشمول این طرح می باشند.

 

طرح بخشودگی فرصتی استثنایی برای مودیان است

وی با بیان این که اجرای این طرح یک فرصت استثنایی برای مودیان هم استانی است ، اضافه کرد: طرح بخشودگی جرایم مالیاتی با هدف حمایت از همه بخش های اقتصادی از جمله تولیدکنندگان، صنعتگران، مشاغل، کسبه و مستغلات و بر اساس سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور و در راستای تحقق عدالت و همچنین وصول درآمدهای مالیاتی معوق اجرا می‌شود.


مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: لازم است بدانیم که جرایم ناشی از عدم تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی، کتمان درآمد، عدم تسلیم اظهارنامه، عدم ارائه ترازنامه و حساب سود و زیان به مدت سه سال از جمله جرایم غیرقابل بخشش است.


محمدی در پایان اظهار داشت: در طول هفته دولت، همکاران ما در ادارات مالیاتی استان این آمادگی را دارند تا پس از تکمیل درخواست بخشودگی جرائم توسط مودیان، نسبت به بخشودگی 100درصدی جرائم قابل بخشش آنان اقدام نمایند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 996385
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.