مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: مزرعه 100 هکتاری پرورش گل محمدی در شهرستان ازنا توسط جمعیت هلال احمر استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر لرستان دارای 40 ملک است که از این تعداد دو مورد آن دارای اهمیت خاصی است.

وی افزود: در شهرستان ازنا جمعیت هلال احمر دارای زمین ۱۷۸ هکتاری است و طی دیداری که با دکتر راحب سلطان گل و گلاب جهان داشتیم قرار شد که 100 هکتار از آن به مزرعه گل محمدی تبدیل شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: این طرح با همکاری جهاد کشاورزی استان صورت می‌گیرد و زمینه ایجاد اشتغال و همچنین کسب درآمد پایدار برای جمعیت هلال احمر استان را مهیا می سازد.

رضایی گفت: برای درآمد زایی جمعیت هلال احمر لرستان 20هکتار دیگر از مجموعه 178 هکتاری در اختیار شرکت رعد نیرو قرار می گیرد.

وی همچنین افزود: یک مجموعه ۵۷ هکتاری نیز جمعیت هلال احمر در منطقه زاغه خرم آباد دارد که در اختیار شرکت سرمایه گذاری هلال احمر است که با پیگیری های صورت گرفته قرار است طی روزهای آتی در اختیار جمعیت هلال احمر لرستان قرار بگیرد تا با انجام کار کارشناسی در آن زمین جمعیت هلال احمر استان بتواند اقدامات اشتغالزایی که در نظر دارد انجام دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.