به گزارش ایرنا،مجید کیانپور عصر شنبه در نشست شورای ورزش که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش در محل فرمانداری دورود برگزار شد، افزود: ورزش کشتی یکی از ارکان اصلی ورزش دورود بوده است و باشگاه سیمان دورود نیز ورزشکاران زیادی را در این سالها تربیت کرده است.
وی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی تغییر کاربری و فروش باشگاه سیمان نباید صورت گیرد اظهار داشت: اگر قرار است این کار صورت گیرد می بایست باشگاه سیمان دورود عینا به ورزش و جوانان انتقال پیدا کند زیرا این باشگاه سابقه ای بیش از 50 سال در دورود دارد و هم اکنون کشتی گیران و پیشکسوتان زیادی اوقات خود را در آن می گذرانند.
وی بیان داشت: با توجه به مشکلات شرکت سیمان دورود و بدهی های میلیاردی کمک و مساعدت ما و مسئولین شهرستان باعث شده این شرکت کماکان سرپا بماند از طرفی انتظار می رود مسئولین این شرکت نیز در این خصوص همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در ادامه ابا بیان اینکه دورود ورزشکاران و تیم های خوبی در سطح کشور دارد و هم اکنون مجموعه ورزشی در شان این عزیزان و مردم دورود وجود ندارد افزود:مردم در حوزه ورزش یک خواسته به حق دارند و آن هم تکمیل و اجرایی شدن استادیوم چغابهرام است.
کیانپور گفت:با پیگیری های صورت گرفته اخیرا از طریق وزیر نفت مبلغ 18میلیاردریال برای تکمیل ورزشگاه چغابهرام اختصاص پیدا کرده است.
وی اضافه کرد:همچنین مبلغ 126 میلیاردریال از محل بودجه عمومی کشور که به نمایندگان اختصاص پیدا می کند برای تکمیل و بهره برداری این طرح در نظر گرفته شده است.
کیانپور اظهار داشت:امید است پیمانکار این طرح هر چه سریع تر نسبت به احداث زمین چمن، پیست دو میدانی، رختکن و سکوی تماشاگران اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تصریح کرد:در روند تکمیل ورزشگاه چغابهرام طوری برنامه ریزی شود تا فاز اول این طرح تا دهه فجر امسال و فاز دوم تا پایان تیرماه سال آینده به بهره برداری برسد.
وی در خصوص استادیوم تختی دورود نیز گفت:عملیات بازسازی استادیوم تختی دورود هم اکنون در حال انجام است که با مساعدت های صورت گرفته و اهتمامی که در این کار است تا دهه فجر امسال تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.
7268/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.