صمد امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بدهی شهرداری الشتر به تامین اجتماعی بابت حق پرداخت بیمه کارمندان بوده که متعلق به سال های گذشته است.
وی با اشاره به انجام مذاکراتی برای پرداخت به صورت اقساط این حق بیمه به تامین اجتماعی، عنوان کرد: شهرداری الشتر باید ماهانه هفت میلیارد ریال درآمد داشته باشد تا بتواند حقوق کارکنان و سایر هزینه های جانبی را تامین کند در حالی که به طور میانگین حدود 2 میلیارد ریال درآمد دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر الشتر، خاطرنشان کرد: شهرداری الشتر منبع درآمد پایداری ندارد و درآمد آن تنها از طریق صدور جواز، عوارض، فروش شن و ماسه و تفکیک زمین های حومه شهر و کمیسیون ماده صد است که با احتساب این درآمدها ماهی حدود چهار میلیارد ریال بدهکاری دارد.
امیری با اشاره به پرداخت نشدن پنج ماه از بیمه کارگران حجمی و شرکتی شهرداری، تصریح کرد: متاسفانه این کارگران بیش از 17 ماه هم حقوق معوقه دارند.
وی با اشاره به واگذاری مقداری از زمین مهمانسرای شهرداری به تامین اجتماعی، افزود: شورای شهر واگذاری این زمین را به تامین اجتماعی مصوب کرده و مورد تصویب کمیته تطبیق نیز قرار گرفته است.
شهرداری الشتر بیش از 200 کارمند و کارگر رسمی، حجمی و شرکتی دارد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.