به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و درست همراه با فکر و تحلیل و حفظ حرمت قلم و انتقال آن به اطلاع رسانی منزلت می بخشند بنابر این قشر فرهیخته جامعه در فعالیت های خبری خود حریم و ارزش قلم و اندیشه را رعایت کنند.
وی با بیان این که باید حرمت قلم را پاس داشت و برای قلم و خبر و رسالت خبرنگار ارزش قایل شد افزود:اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در مسیر ارزش های اسلامی و تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم فرسایی کنند و الگوهای حقیقی اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خبرنگاری را وظیفه ای خطیر و مهم دانست گفت:نقدهای خبرنگاران باید سازنده ، دلسوزانه ، منصفانه و با رعایت شرایط و مقتضیات زمان و مکان و اثر بخش و در چارچوب اصول انقلاب باشد و اصحاب رسانه همواره در نقدهای خود جانب انصاف را رعایت کنند.
وی مطالبه گری و حق طلبی را مهمترین ویژگی خبرنگاران دانست و به نقش مهم خبرنگاران در مطالبه گری مردم از مسوولان اشاره کرد و افزود:اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در رسالت خطیری که به عهده دارند با دلسوزی دغدغه توسعه و پیش برندگی انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
در این مراسم از خبرنگاران شهرستان پلدختر با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.