مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: با انتقال آب رودخانه دره دزدان به میزان ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب از طریق سامانه قمرود به محل ایستگاه پمپاژ تحویلی شاپورآباد موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مطالبات شرکت آب منطقه ای لرستان، جهت جبران بخشی از اثرات طرح قمرود، انتقال مقدار ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب تخصیص آب رودخانه دره دزدان، از طریق سامانه قمرود به محل ایستگاه پمپاژ تحویلی طرح قمرود در محل شاپورآباد بوده که علیرغم مکاتبات و پیگیری های سال‌های گذشته، تاکنون تحقق پیدا نکرده بود.

ایشان تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های مشترک دکتر خدابخشی، نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و شرکت آب منطقه‌ای لرستان، در مورخه ۱۷ مرداد ۹۷ حاج رسولیها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور با این جابجایی موافقت کرده و دستور آن را صادر کردند.

میرزایی عنوان کرد: با این اقدام، بخشی از آب مورد نیاز کشاورزان روستاهای شهرستان الیگودرز از طریق ایستگاه پمپاژ شاپورآباد تامین می‌شود و این اتفاق یک موفقیت و حرکت ارزشمند در راستای تحقق مطالبه و خواسته کشاورزان شهرستان الیگودرز محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.