سید موسی خادمی چهارشنبه شب در مراسم معارفه رییس جدید ایرنا لرستان در محل استانداری افزود: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه منصفی است که به واسطه جایگاه حاکمیتی خود به همه بخش های نظام و دولت توجهی ویژه دارد.
استاندار لرستان وحدت آفرینی و تولید امید را از شاخص های رسانه ای دانست و گفت: ایجاد ناامیدی و تفرقه توسط رسانه ها، یک اقدام ضد توسعه ای است.
خادمی با بیان اینکه امید آفرینی از ابتدا مشی ایرنا بوده، اظهار داشت: در جایگاه حقوقی خود به عنوان نماینده دولت، از جایگاه رسانه دولت در استان حمایت می کنم زیرا در شرایط فعلی که مردم نیازمند امید و آگاهی بخشی هستند، خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش مهمی در این راستا ایفا می کند.
معاون خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این آیین گفت: ایرنا پیشرو جریان سازی امید در جامعه است و مسئولان کشوری می توانند در تعامل با ایرنا در این راستا گام بردارند.
احمد جعفری چمازکتی تاکید کرد: باید با افزایش تعامل مدیران استانی با ایرنا علاوه بر تقویت نظام، اجازه هرگونه توطئه و بازی سیاسی را از دشمن سلب کرد.
وی افزود: ایرنا وظیفه خود را به عنوان رسانه رسمی نظام در خصوص آگاهی بخشی و تحلیل شرایط کشور و منطقه انجام می دهد.
وی ادامه داد: خبر گزاری جمهوری اسلامی به عنوان صدای ملت و نظام در هنگام بروز برخی حوادث ضمن اقدام حرفه ای جهت آرامش بخشی به جامعه در بیان واقعیات با هدف صیانت از منافع و امنیت ملی عمل می کند.
در این دیدار با تقدیر از زحمات احسان کردی، محمد علیدوستی به عنوان رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی معرفی شد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.