به گزارش ایرنا ، مجید کیانپور چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار افزود: یکی از راه های رسیدن به توسعه با هم بودن و حفظ وحدت کلمه است به طوری که خوبی ها و نقاط قوت را باید بگوییم و با همکاری و هم اندیشی مشکلات موجود را برطرف نماییم.
وی با بیان اینکه با دعوا و گله های غیرمنطقی به توسعه نخواهیم رسید اظهار داشت: یکی از مهمترین و عمده ترین رسالت های ما کمک به دولت محترم به منظور رسیدن به اهدافش است.
نماینده مردم دورود و ازنا با بیان اینکه 17 مرداد سالروز به شهادت رسیدن شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان افغانستان است افزود: شهید صارمی تا آخرین قطره خونش در انجام رسالت خبرنگاری کوشش و تلاش کرد و همه خبرنگاران و دیگر کارمندان دولت باید همواره شهید محمود صارمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه دورود نیز در این آیین گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند کار خبرنگاری یک عبادت اجتماعی مشروط است.
حجت الاسلام حقیان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی در 17 مرداد ماه سال 77 در افغانستان افزود: با عنایت به اینکه حرفه خبرنگاری دارای تبعات مثبت و منفی است لذا اطلاع رسانی باید صادقانه باشد.
وی اظهار داشت: نقد منصفانه از عمده وظایف یک خبرنگار واقعی است که در عین حالی که یک ضعفی را بیان میکند باید به منظور جلوگیری از ایجاد نا امیدی در جامعه خوبی ها و اقدامات مثبت را هم بگوید.
در این مراسم فرماندار دورود هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت: اصحاب رسانه افرادی هستند که به تعبیری جزو نخبگان فکری آن شهر محسوب شده که با داشتن نیت خیر توسعه همه جانبه کشور و رفاه مردم اصلی ترین هدف آن ها محسوب می شود.
علی کورانی فر افزود: انتظار مردم و مسئولان از رسانه ها برقراری ارتباط با این دو قشر به نحو شایسته است و ضمن اینکه در حوزه کاری خود همواره پاسخگو هستند باید در هر جا که نقص و کوتاهی احساس کرد آن را اعلام نماید.
در این مراسم به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار به تعدادی از خبرنگاران دورود و بروجرد لوح تقدیر و هدایایی از طرف مسئولان اهدا شد.
7268/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.