سرهنگ همایون بخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای عرصه قلم اظهار داشت: خبرنگاران انتقال دهنده فرهنگ به جامعه و تجسم تعهد، امانت، مسوولیت و دلسوزی هستند.
وی افزود: اصحاب رسانه وجدان بیدار جامعه هستند که رسالت خطیر آگاه سازی و تنویر افکار عمومی را به عهده داشته و در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بی بدیلی دارند.
فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه هر جامعه ای برای دوام و قوام خود به امنیت نیازمند است، گفت: ارتقا فرهنگ عمومی و فرهنگ خود کنترلی لازمه امنیت است که این مهم بدون تعامل با رسانه ها و تلاش خبرنگاران محقق نخواهد شد.
سرهنگ بخشی تصریح کرد: پلیس بدون همکاری و تعامل با رسانه در اجرای ماموریت های خود توفیقی نخواهد داشت.
وی بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی با خبرنگاران ناکید کرد و افزود: رکن اساسی جامعه محوری و مردم سالاری دینی در جامعه اطلاع رسانی است که در اولویت کار نیروی انتظامی پلدختر قرار دارد.
سرهنگ بخشی گفت: خبرنگاران پیام رسانان امین جامعه و سرمایه های فکری و توسعه نگر هستند که با تحمل سختی ها، رسالت خود را در مسیر دانش افزایی، اطلاع رسانی درست، ارتقا احساس امنیت و آرامش مردم انجام می دهند.
وی افزود: خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر در پیشبرد اهداف پلیس همکاری هوشمندانه ای دارند و اثر بخشی عملکرد نیروی انتظامی نیز در تعامل با خبرنگاران است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.